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03. Journal Papers
Gerlach, S., & Brem A. (2015).  What determines a successful business incubator? Introduction to an incubator guide. International Journal of Entrepreneurial Venturing. 7,
Dinter, B., & Oßendoth V. (2011).  Wirtschaftlichkeitsnachweis der BI - Wie gelingt eine Quadratur des Kreises?. BI-Spektrum. 6, 10-15.
Renken, U., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2011).  Webbasierte Werkzeuge für Wissensarbeiter. HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik. 73-85.
Mertens, P. (2003).  WI-Interview: Dieter Kempf. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 45, 81–83.
König, W., & Mertens P. (2001).  WI-Profil: Hermann-Josef Lamberti. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 43, 619–622.
Barbian, D., & Schmidt Y. (2001).  Workflow-Management-System als Instrument zur koordinierten und kontinuierlichen Prozessverbesserung. Wirtschaftsinformatik. 43, 235-244.
Barbian, D., & Schmidt Y. (2001).  Workflow-Management-System als Instrument zur koordinierten und kontinuierlichen Prozessverbesserung. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 43, 235–244.
Mertens, P. (2000).  WI-Profil: Wolfgang Hellriegel. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 41, 548–550.
Mertens, P., & Schmitzer B. (2000).  What Knowledge Is Important to a Software Professional? (von Timothy C. Lethbridge). WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 42, 447–450.
Mertens, P. (2000).  WI-Profil: Volker Jung. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 42, 268–270.
Mertens, P. (1999).  WI-Profil: Eberhard Färber. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 41, 272–273.
Mertens, P. (1998).  WI-Profil: Chittur S. Ramakrishnan. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 40, 239–241.
Mertens, P., Cas K., & Meier M. (1998).  Wissensbasiertes Controlling mit internen und externen Daten unter Nutzung des Internets. Kostenrechnungspraxis. 53–60.
Dinter, B., Sapia C., Blaschka M., & Höfling G. (1998).  Würfelwelten - Welches Tool für welchen Zweck?. IX. 104 - 109.
Mertens, P. (1998).  WI-Profil: Rudolf Gallist. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 40, 338–340.
Mertens, P. (1997).  WI-Profil: Prof. Dr. Ernst Denert. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 39, 171–172.
Mertens, P. (1996).  WI-Profil: Gerhard Schulmeyer. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 38, 225–227.
Huff, A. Sigismund (1996).  Wives of the organization. Management Focus. 3–5.
Mertens, P. (1995).  WI-Profil: Dieter Eckbauer. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 37, 175 ff..
Mertens, P. (1993).  WI-Profil: Dr. Uwe Gill. WIRTSCHAFTSINFORMATIK. 35, 586 ff..
Reichwald, R. (1985).  Welchen Einfluss hat die integrierte Kommunikation auf das Büro?. Nachrichtentechnische Zeitschrift. 38, S.384ff.
04. Conference Papers
Danzinger, F., & Wendelken A. (2012).  What Demotivates Non-Respondents of Organizational Innovation Communities?. Seminar Innovation & Value Creation.
Rass, M., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2010).  What Really Matters When it Comes to Team Creativity: Team Members’ Creative Personality, Team-internal Knowledge Transfer or Boundary Spanning?. European Academy of Management (EURAM) Annual Conference 2010.
Rass, M., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2010).  What Makes Our Team Creative? Is It Me, Us, or the Others? – Insights from Teams in a Competitive Open Innovation Setting. Networking and Electronic Commerce Research Conference 2010.
Velamuri, V. K., Neyer A-K., & Möslein K. M. (2008).  What influences the design of hybrid products? Lessons learned from the preventive health-care industry. 15th International Product Development Management (IPDM) Conference.
Brandl, J., & Neyer A-K. (2007).  When extensive preparation leads to poor performance: An examination of how cross-cultural training might decrease the effectiveness of cross-cultural interactions. 5th Critical Management Studies Conference 2007.
Schmaltz, M., & Dinter B. (2006).  Wartung von Dimensionsdaten in verteilten Data Warehouse-Systemen. (Schelp, J., Winter R., Frank U., Rieger B., & Turowski K., Ed.).Integration, Informationslogistik und Architektur, Proceedings der DW2006.
Neyer, A-K. (2006).  When and How Does Culture Matter - Lessons Learnt from Global Teams in the Public Sector. Showcase Symposium "Effective functioning of multicultural teams: New perspectives on context, cultural diversity and personal dynamics" at the Academy of Management (AOM) Meeting 2006.
07. Book Chapters
Roth, A. (2015).  On the Way to a Systematic Service Innovation Competence Framework. (Agarwal, R., Selen W., Roos G., & Green R., Ed.).The Handbook of Service Innovation.
Renken, U., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2011).  Was Forscher wollen - Akzeptanzfaktoren für die Nutzung sozialer Forschungsnetzwerke. (Meißner, K., & Engelien M., Ed.).Virtual Enterprises, Communities & Social Networks. Workshop GeNeMe ’11 - Gemeinschaften in Neuen Medien. TU Dresden, 07./08.09.2011. 35-44.
Renken, U., Söldner J-H., Bullinger A. C., & Möslein K. M. (2010).  Wer mit wem und vor allem warum? Soziale Netzwerke für Forscher. (Meißner, K., & Engelien M., Ed.).Virtual Enterprises, Communities & Social Networks. Workshop GeNeMe ’10. Gemeinschaften in Neuen Medien. TU Dresden, 07./08.10.2010. 141–151.
Schlichter, J., Büssing A., Reichwald R., Galla M., Moranz C., & Wagner M. (2003).  Wissen und Vertrauen bei der Kontaktanbahnung in Gründernetzwerken. (Mambrey, P., Pipek V., & Rohde M., Ed.).Wissen und Vertrauen bei der Kontaktanbahnung in Gründernetzwerken. S. 241––261.
Reichwald, R., & Meier R. (2002).  Wertschöpfungsmodelle und Wirtschaftsgüter in der mobilen Ökonomie. (Reichwald, R., Ed.).Mobile Kommunikation – Wertschöpfung, Technologien, neue Dienste. S. 19––36.
Reichwald, R., & Möslein K. M. (1995).  Wertschöpfung und Produktivität von Dienstleistungen? Innovationsstrategien für die Standortsicherung. (Bullinger, H-J., Ed.).Dienstleistung der Zukunft: Märkte, Unternehmen und Infrastrukturen im Wandel. 324-376.
Reichwald, R., & Möslein K. M. (1995).  Wertschöpfung und Produktivität von Dienstleistungen? - Innovationsstrategien für die Standortsicherung. (Bullinger, H-J., Ed.).Dienstleistung der Zukunft. Märkte, Unternehmen und Infrastrukturen im Wandel. 324–376.
Huff, A. Sigismund (1006).  Ways of mapping strategic thought. (Paulston, R. G., Ed.).Social cartography. 161–190.
08. Conference Presentations, Tracks and Workshops
Roth, A., & Daiberl C. (2012).  On the way to a systematic service innovation framework from a competence-based perspective. Cambridge Service Week.
Unpublished
Bonnemeier, S., Ihl C., & Reichwald R. (2007).  Wertschaffung und Wertaneignung bei hybriden Produkten. Eine prozessorientierte Betrachtung. Arbeitsberichte des Lehrstuhls der Betriebswirtschaftslehre - Information, Organisation und Management der Technischen Universität München.