Found 8 results
Author Title [ Type
Filters: Keyword is Prototyping und soziale Interaktion [Clear All Filters]
Prototyping als Instrument der Innovationskommunikation.
Zeitschrift Führung und Organisation. 77, 210–216.
(2008). Mit Prototypen ein Gründerteam entwickeln: Ergebnisse einer empirischen Untersuchung.
Wirtschaftspsychologie aktuell. 4, 35–38.
(2008). Knowledge processes in entrepreneurial teams: Prototyping as a tool to turn “weak” situations into “strong” situations.
Proceedings of the 15th International Product Development Management Conference.
(2008). Discovering innovative answers to compelling questions about service.
Professional Development Workshop (PDW), 2008 Annual Meeting of the Academy of Management.
(2008). Prototyping als Instrument zur Unterstützung sozialer Interaktionsprozesse bei Gründerteams.
Konferenzband der 11. Interdisziplinären Jahreskonferenz zur Gründungsforschung (G-Forum 2007).
(2007). How user integration can stimulate the development of great entrepreneurial teams.
(Mitchell, W. J., Piller F. T., Tseng M., Chin R., & McClanahan B. L., Ed.).Proceedings of the World Conference on Mass Customization and Personalization (MCPC) 2007.
(2007). Social Prototyping.
COD - Create Or Die.
(2009).