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02. Edited Books and Volumes
Bonnemeier, S., Ihl C., Burianek F., & Reichwald R. (2008).  Value Creation and Value Appropriation Capabilities in the Context of Solution Selling: An Eploratory Study. EURAM Conference, 14.-17. Mai 2008.
Bonnemeier, S., Ihl C., & Reichwald R. (2008).  Solution Selling: Capabilities for Value Creation and Value Appropriation. INFORMS Marketing Science Conference, 12.-14. Juni 2008.
Reichwald, R., Müller M., Ihl C., & Piller F. (2005).  Satisfaction of customer co-designers: the influence of process and product. Responsible Management in an Uncertain World, 4.-7. Mai 2005.
Reichwald, R., Müller M., Ihl C., & Piller F. (2005).  Satisfaction of customer co-designers: process vs. product satisfaction. 34th EMAC Conference: Rejuvenating Marketing: contamination, innovation, integration, 24.-27. Mai 2005.
Reichwald, R., Müller M., Piller F., & Ihl C. (2005).  Satisfaction with mass customization: the mediating role of the co-design process. 3rd World Congress on Mass Customization and Personalization, 18.-21. September 2005.
Schaller, C., Ihl C., Piller F., & Reichwald R. (2003).  Innovation - Exploiting Synergy Potentials between Innovational Relationship Marketing and Relational Innovation Management. 11th International Colloquium in Relationship Marketing, ICRM 2003, 14.-17. September 2003.
03. Journal Papers
Burianek, F., Bonnemeier S., Ihl C., & Reichwald R. (2008).  Erlösmodellgestaltung bei hybriden Produkten. Zeitschrift Controlling. 8/9, S. 488–495.
Reichwald, R., Ihl C., & Seifert S. (2007).  Interaktive Wertschöpfung und Kundenbeteiligung. profile Internationale Zeitschrift für Veränderung, Lernen, Dialog. 13, S. 45––52.
Ihl, C., Müller M., Piller F., & Reichwald R. (2006).  Kundenzufriedenheit bei Mass Customization: Eine empirische Untersuchung zur Bedeutung des Co-Design-Prozesses aus Kundensicht. Die Unternehmung. 1, S. 165–184.
07. Book Chapters
Reichwald, R., Ihl C., & Seifert S. (2005).  Innovation durch Kundenintegration. (Frey, D., von Rosenstiel L., & C. Hoyos G., Ed.).Wirtschaftspsychologie. S. 148––154.
Reichwald, R., Ihl C., & Schaller C. (2003).  Kundeninteraktionskompetenz im Innovationsmanagement für Dienstleistungen. (Luczak, H., Ed.).Internationale Studie zur Dienstleistungsentwicklung in Unternehmen. S. 18––39.
Unpublished
Bonnemeier, S., Ihl C., & Reichwald R. (2007).  Wertschaffung und Wertaneignung bei hybriden Produkten. Eine prozessorientierte Betrachtung. Arbeitsberichte des Lehrstuhls der Betriebswirtschaftslehre - Information, Organisation und Management der Technischen Universität München.
Burianek, F., Ihl C., & Reichwald R. (2007).  Vertragsgestaltung im Kontext hybrider Wertschöpfung. Arbeitsberichte des Lehrstuhls der Betriebswirtschaftslehre -Information, Organisation und Management der Technischen Universität München.
Reichwald, R., Ihl C., & Seifert S. (2004).  Kundenbeteiligung an unternehmerischen Innovationsvorhaben - Psychologische Determinanten der Innovationsentscheidung. Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München.